Flytebryggeanlegg for seilbåter uten innenbordsmotor

Årsmøtet 2016 besluttet å etablere en flytebrygge ut fra østre ende av langbrygga med plasser for seilbåter uten innenbordsmotor - under forutsetning av tilstrekkelig interesse og en akseptabel finansiering. Dette vil medføre at dagens ordning med bøyer avvikles. Det vil bli ca. 10 plasser med utriggere og med en standard tilsvarende en kommunal båthavn, pris er ikke fastsatt, men forventes å bli 4-5.000 pr. år.

Før endelig beslutning om utbygging ønsker vi innen 15. september tilbakemelding fra medlemmer som er interessert i en slik plass. Tilbakemelding om båttype og plassbredde sendes til leder av byggekomiteen Ronny Rognhaugen  Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Dersom det ikke oppnås tilstrekkelig interesse blant medlemmer av seilbåter uten innenbordsmotor, vil vi rette forespørsel andre båteiere som seiler Onsdagsregattaer, eller andre aktive seilere.