ServiceBrygga - Rennovert våren 2017

Det ble i april-mai 2017 utført et stort dugnadsarbeid med å rennovere Servicebrygga og sette opp ny kran.

Bryggekomiteen ved Ronny Rognhaugen, Øyvind Karlsen og Jørgen Lykken har gjort et viktig forarbeide med analyse og forprosjektering

Ronny Rognhaugen og Jesper Magnussen har gjort en stor jobb detaljprosjektering, innkjøp og prosjektledelse og koordinering. Jesper, som til daglig arbeider i Veidekke, har tegnet ut løsninger og kjøpt inn materialer. Nils Vidar Stray og Rune Nilsen har også levert solide bidrag i arbeidet sammen med flere andre medlemmer.

Brygge 22 04 17 3

Før støping av nytt betongdekke

__________________________________________

Det ble avholdt dugnad 15. september .

Gjennomført;

* Ryddet utvendig
* Ryddet i garasje
* Oljet salongbord
* Festet håndrekke i trapp
* Fikset takrenne ved inngangsparti

Det ble avholdt dugnad på Bredalsholmen tirsdag 10. mai.  En solid gjeng medlemmer møtte opp. Flytebygger, som har ligget på vannet, ble tatt i land og demontert. Flytebrygger på land ble også demontert og saget opp.

De som holdt ut helt til kl. 20.00 ble belønnet med pizza, drikke, en hyggelig prat - og synet av nettopp ankomne makrellterner som stupte i den speilblanke sjøen. Takk til alle fremmøtte!

Det ble avholdt dugnad 15. og 17. september.

Huset er nymalt innvendig

Husstyret som virket 2014 - Sissel Nilsen, Gunnar Amtedal og Karsten Løvdal - arbeidet med planer for  innvending maling av Seilsenteret. Tiltaket ble innarbeidet i budsjett 2015, og vedtatt under Årsmøtet i februar. Innvendige vegger og tak er nå nymalt. Det er også kjøpt inn høye bord, som er mer håndterbare enn de gamle bordene, og som dermed gjør det enklere å endre på bordkonfigurasjoner. Mer om oppussingen her.

1 etg   bilde 1