Medlemsfordel

Huset på Bredalsholmen er et flott lokale for foreningens medlemmer - og for våre leietakere. Utleie i helgene gir foreningen gode inntekter. Medlemmer, som har vært medlem av foreningen i mer enn 12 mnd. kan leie lokalet til betydelig rabattert pris.

Styret ønsker mer seilaktivitet på senteret, og at lokalene i større grad skal kunne brukes vederlagsfritt av medlemmer, dersom det er i samlinger hvor temaet er seiling. Regattaseilere kan for eksempel bruke lokalene til analyse, eller lagbygging/sosial arrangementer for laget, eller i samlinger med flere lag. Turseilere kan bruke lokalene til planlegging av turer.

Denne ordningen gjelder i første omgang kun ukedager mandag-torsdag. Aktivitetskalenderen viser når lokalene er ledige. Booking av lokaler gjøres ved å sende e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Nøkkel lånes fra et styremedlem når booking er bekreftet. Det er avgjørende at brukere av denne ordningen vasker opp, rydder, feier og vasker lokalene etter bruk.

2 etg bilde 1

Booking klubbhuset

COM_BOOKINGCALENDARFORJOOMLA_NAVIGATION_PREV_LINK COM_BOOKINGCALENDARFORJOOMLA_NAVIGATION_NEXT_LINK
  M T O T F L S