Dugnad VSF

Dugnad er noe av Vågsbygds seilforenings DNA.

Klubben er bygd med innsats fra foreningens grunnleggere og etter det  medlemmer over lang tid. I denne pandemi tid, har ikke det vært lett. Vi har hatt noen dugnadskvelder, med forskjellig frammøte og har fått utført noe.

Nå er det heldigvis lys i tunnelen og «Tåka» er i ferd med og lette.  Vi kan med og ta hensyn og forholde oss til smitteverns tiltak møtes igjen.

Med disse mulighetene inviterer vi på dugnad tirsdager og torsdager fremover fra kl 18:00. Vi starter i kveld 17/8 ett par timer eller til vi har gjort «dagens dont». Hus komite vil administrere arbeidsoppgavene som typisk er noe mer beisning, rydding av busker og vekster i nedkjørsel, litt inne arbeid etc. Dette er arbeid som vi må få gjort slik at seilsenteret fremstår som vi alle ønsker.

Det er ikke nødvendig, men fint om du sender en e-post til leder av Hus komite Ove Mæland om du kommer. Da har hus komite en oversikt over utstyr og ressurser som må til og kan tilrettelegge arbeid for kveden. Mail til Ove Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Håper alle har hatt en god sommer og er klar for en høst sammen med VSF. Vi har flere spennende ting som kommer. Følg med på hjemmesiden www.vsf.no og FB sider. Der finner du arrangementer og info.

____/)/)/)____VSF__O____Onsdags regatta___Bøddelen___Klubbkvelder___

Booking klubbhuset

COM_BOOKINGCALENDARFORJOOMLA_NAVIGATION_PREV_LINK COM_BOOKINGCALENDARFORJOOMLA_NAVIGATION_NEXT_LINK
  M T O T F L S