fre jun 12

lør jun 13

søn jun 14

D5L høsten 2019

Alfa Kompetanse AS, Norsk Maritim Kveldsskole, arrangerer denne høsten D5L som et kompakt kurs i Kristiansand

Kursplan her   Sjøfartsdirektoratet krever 90 % tilstedeværelse på hver modul for å få lov til å avlegge eksamen.

Normal pris på dette kurset er NOK 16 900,-. Dette beløpet inkluderer kurskompendier. I tillegg kommer det seks eksamensgebyrer a kr 495 pr stk., samt sikkerhetskurset på kr 2900. Totalt NOK 22 770.

Alfa Kompetanse gir medlemmer av Vågsbygd seilforening en betydelig rabatt, med en pakkepris NOK 14 000. Stikkpasser, marinepasser og parallellforskyver kommer dette i tillegg på kr. 530,-. Ønsker du bøker tilsendt i forkant av kurset, faktureres 50 % av avgiften, resten ved oppstart. Sending av bøker koster NOK. 250,-.

Påmelding til: Kurskoordinator Annick Rønning

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. | T: 22 62 21 22 | M: 93 05 06 45 |

Merk: Skal du føre passasjerer (båter under 15 m og inntil 12 betalende passasjerer) kreves et eget sikkerhetskurs for passasjertrafikk, med minimum 50 timer grunnleggende sikkerhetskurs og passasjer og krisehåndtering. Dette kurset må tas på en godkjent sikkerhetsskole. Dette gjelder også for kurset Fiskeskipper C.

Seilkurs våren 2019

Vågsbygd seilforening arrangerer seilkurs våren 2019