Etter en vår med null seilaktivitet i forenings regi er vi glade for å kunne invitere til høst serie for alle våre medlemmer og alle andre også.

Det blir en noe annen høst serie enn vi er kjent med. Grunnet dette CORONA viruset må vi sette klasser som gjør at vi er innenfor smitteverns regler. Det betyr at vi kan seile i familieklasse og shorthand klasser. Dette kan kansje medføre at det kommer flere på arrangementet, ettersom det mange ganger er en utfordring å finne mannskap. Vi håper på stor deltakelse i alle klassene. Seilingsbestemmelser blir som tidligere med kun mindre endringer, disse vil bli publisert på påmeldings siden med det første.

Nytt av året er det at GUMPEN-GRUPPEN er sponsor for regattaen. Det vil bli "early bird" premie for rask påmelding. Denne premien vil være en total vask, polering og støvsuging av bilen din. Det vil bli trukket ut 4 heldige vinnere av disse pakkene for alle som har meldt seg på innen onsdag 12.8 kl 15:00. De 2 første pakkene vil bli trukket blant de som er påmeldte innen 8.8 kl:15:00

Her er link til regattasiden og påmelding.

Gumpen sponsor