Medlems aktiviteter høst/vinter 20/21

Vågsbygd seilforening tar sikte på å ha medlemsmøter på onsdager i partallsuker nå i høst/vinter.  På grunn av Covid-19 kan vi maksimalt ha 20 deltakere på arrangementene, og de som vil delta må registrere seg på forhånd via arrangementskalenderen på Facebook.Klubbkvelder er åpne møter hvor også ikke medlemmer er velkommen, om det er plass. Medlemmer vil ha prioritet, men vi ønsker også nye medlemmer velkommen.

Første arrangement er Tau og Spleising onsdag 14. oktober kl. 19 i seilforeningens lokaler.  Her vil vi se litt på ulike typer tau og spleising av dynema tau. Arrangementet er gratis.  Det er ingen servering. Påmelding gjøres ved å kjøpe billett til kr 0,- her: https://fb.me/e/7BPajfDTc

For de av dere som ikke er på FB, send melding til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. påmelding.

Vi tar også sikte på en uformell juleavslutning i form av en julepub på et utested i byen onsdag 9. desember kl. 17.  Nærmere informasjon kommer!  Sett av tid til dette i kalenderen.

Årsmøtet vil bli avholdt i uke 6.  Nærmere informasjon om dette kommer.

Seilerhilsen

VSF