ons feb 12 @19:00 - 10:00PM

søn jun 14

tor jun 18
Sponsorarrangement - Carlsen og Fritzøe

Vågsbygd seilforening har aktiviteter på land og på vann gjennom det meste av året. Trening, turseiling og regatta på fjorden kombineres med medlemsmøter, kurs og fester på land. Mer om medlemsfordeler i teksten nedenfor.

Medlemskontingent

Medlemmer betaler kontingent etter satser fastsatt av Årsmøtet.

Kontingent 2019

Enkelt medlem: NOK 600,-

Familie: NOK 800,-

Æresmedlemmer

Vågsbygd Seilforening har to æresmedlemmer, som ikke skal betale kontingent.

Medlemsfordeler

• Adgang til å seile regatta
  • Medlemskvelder med foredrag
  • Kurs med subsidierte medlemspriser
  • Turer
  • Fester og Jubileer
  • Medlemsmøter med besøk av aktuelle leverandører
  • Verksted ved seilsenteret
  • Strøm og vann ved seilsenteret
  • Korttids havn ved brygge-anlegget
  • Muligheter for vinteropplag av båt ved seilsenteret
  • Mulighet for å leie båtplass i flytebryggeanlegget
  • Tilgang til seilforeningens joller og brett
  • Info fra foreningen om aktuelle saker
  • Rabatt ved leie av seilsenteret
  • Rabattavtaler med leverandører*

Vederlagsfritt lån av lokalet til seilere

Huset på Bredalsholmen er et flott lokale for foreningens medlemmer - og for våre leietakere. Utleie i helgene gir foreningen gode inntekter. Medlemmer, som har vært medlem av foreningen i mer enn 12 mnd. kan leie lokalet til betydelig rabattert pris. Priser sees her

Styret ønsker mer seilaktivitet på senteret, og at lokalene i større grad skal kunne brukes vederlagsfritt av medlemmer, dersom det er i samlinger hvor temaet er seiling. Regattaseilere kan for eksempel bruke lokalene til analyse, eller lagbygging/sosial arrangementer for laget, eller i samlinger med flere lag. Turseilere kan bruke lokalene til planlegging av turer.

Denne ordningen gjelder i første omgang kun ukedager mandag-torsdag. Aktivitetskalenderen viser når lokalene er ledige. Booking av lokaler gjøres ved å sende e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Nøkkel lånes fra et styremedlem når booking er bekreftet. Det er avgjørende at brukere av denne ordningen vasker opp, rydder, feier og vasker lokalene etter bruk.

Rabattavtaler

Butikk Rabatt

Sport 1, Amfi Vågsbygd senter                 -15% på alle varer
Maritime Båtutstyr, Sørlandssenteret -15% på seilklær og -20% på tauverk, - 10 % på annet innen kategori seiling

Det må fremvises medlemskort. Medlemskort skrives ut fra Min idrett/Min side. Rabattene er personlige for medlemmer, og kan ikke overdras til andre.

Rimelig tauverk i høy kvalitet

Det ble under handelens dag 2019 kjøpt inn 400 meter 8 mm dynema tauverk. Dette tauet egner seg bra til fall og skjøter. Dette selges metervis til medlemmer for 10 NOK/m. Om du er interessert i dette; Ta  kontakt via Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Registering på Min Idrett

Vi bruker NIFs informasjonssystem Min idrett for registrering av alle medlemmer. Elektronisk kontingentinnbetaling gjøres også her.

Min idrett

Opprett bruker: NIFs informasjonssystemer - Min idrett - Opprett bruker.pdf

Starthjelp for medlemmer: MinIdrett -Starthjelp for medlemmer.pdf

Hvordan søke medlemskap?

Dersom du ikke er medlem av Vågsbygd Seilforening, men ønsker medlemskap, kan du søke dette på Min idrett. Fremgangsmåten er beskrevet i denne filen; Hvordan søke medlemskap i VSF.pdf

Her er også en video som viser fremgangsmåten; Video-klipp

Dersom du trenger ytterligere hjelp, send e-post til: post @vsf.no.