lør jul 11

man jul 20

Fellesturer 2015

22.-23. august.

Sosial samling i Olavssundet for våre medlemmer, uten mange faste programposter. Fokuset vil være på å ha en hyggelig sammenkomst med f.eks. grillig og god stemning rundt bålet på kvelden, og ellers står alle fritt til å gjøre det de vil ut av turen. Vi prøver å finne plass ved Kapelløya, men tilpasser oss hvis det blir tangt om plassen (det er lov å komme allerede på fredag 21.)

På turen i juni ble det arrangert konkurranse med premier til barna. Denne gangen legger vi ikke opp til det, men barna er selvfølgelig velkommen med på tur! Ta med deg godt humør og noe godt til grillen, så er vi langt på vei :-)

Kontakt: Tommy Nystad; Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

6.-7. juni

Årets første fellestur går til Stokken. Vi møtes lørdags formiddag på Stokkens sydside til en uformell tur i god VSF tradisjon - med fokus på det sosiale. Hver båt ordner som vanlig med egen mat og drikke, og på kvelden blir det bål. Om noen har en gitar er de ekstra velkomne.

Det avholdes en uhøytidelig konkurranse lørdag kl 12.00 - søndag  kl. 12.00. Det gjelder å samle flest mulig levende eller tidligere levende ting fra havet i ei bøtte, og finne ut hva det er. Laget, eller Solo-seileren, som har kontroll på flest ting i bøtta si, vinner ei flott fiskestang sponset av Navigare båt og fritid.

Har du spørsmål eller bidrag til årets turer, så send gjerne en mail til Hans Christian Brenna Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.